شرایط و قوانین استفاده از سرویسها و خدمات جیمارکت
کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات جیمارکت به دقت ملاحظه فرمایید.
خربد مشتریان به فروشگاه جیمارکت به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویسها و خدمات است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین از سوی کاربر است.
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای جیمارکت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای جیمارکت تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبتنام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات جیمارکت اقدام کند.
جیمارکت به عنوان فروشنده ، واسطه کارخانه و مشتری می باشد و بسته به عمده یا خرده بودن مشتری شرایط فروش و ارسال و قرارداد متفاوتی دارد.
جیمارکت به اطلاعات خصوصی اشخاصی که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.
جیمارکت متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت جیمارکت ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید.
تنها راه ارتباطی با فروشگاه جیمارکت ، وبسایت gymarket.ir و شماره 09157005029 است و هرگونه تماس مبنی بر برنده شدن در قرعه از سمت جیمارکت نمی باشد و جیمارکت مسئولیت تماس های ثالث را بر عهده نمی گیرد.
تخفیف های روزانه و شگفت انگیز جیمارکت را میتوانید از طریق خود سایت ، پیج اینستاگرام و نرم افزارهای ارتباطی دنبال نمایید.
کلیه سفارشات ثبت شده در جیمارکت بعد از دو روز کاری از زمان ثب سفارش ارسال خواهند شد.
ارسال به منزله تحویل سفارش به مشتری نمی باشد و به معنای تحویل به اداره پست است.
بازه زمانی ارسال سفارش توسط اداره پست 2 تا 5 روز کاری بر اساس دور بودن و دسترسی پذیری شهر مقصد بستگی دارد.
روی هم رفته زمان تحویل شدن سفارش از زمان ثبت سفارش حدود یک هفته می باشد.
- روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند. جیمارکت به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارشگذاری میدهد.
پشتیبانی نرم افزارهای مجازی در بخش تماس با ما به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته است و اگر نیاز به تماس تلفنی داشتید در روزهای شنبه تا پنجشنبه و غیر تعطیل رسمی از ساعت 10 تا 18 میتوانید نسبت به مسائل به وجود آمده ضروری ، تماس حاصل نمایید.
09928454151
کلیه بسته های ارسالی به اندازه ارزش بسته ارسالی بیمه می شوند و اداره پست موظف به پرداخت خسارت در صورت خرابی در محتوای بسته ارسالی می باشد.
در صورت ایجاد خسارت به بسته ، ضمن اطلاع به فروشگاه اینترنتی جیمارکت ، فورا موضوع را به پست ناحیه خود اطلاع دهید و فرم دریافت خسارت را پر نمایید.
مواردی همچون عدم رعایت احتیاط در باز کردن بسته به عنوان مثال پاره شدن بسته محصول به واسطه فرو کردن تیغ و چاقو یا از این قبیل موارد که خود مشتری مسبب آن است به هیچ عنوان شامل گارانتی پرداخت خسارت یا مرجوع کردن بسته نمیشود و خود مشتری مسئول آن می باشد.
به صورت کلی در صورت همکاری نکردن اداره پست ، جیمارکت نهایت همکاری با مشتری در جهت حفظ کرامت مشتری را حفظ می نماید.
مرجوع کردن سفارش به معنای بازگشت وجه سفارش و کنسل نمودن آن می باشد.
کنسل کردن سفارش فقط قبل از ارسال سفارش پذیرفته می شود.