شرایط و قوانین استفاده از سرویسها و خدمات جیمارکت
کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات جیمارکت به دقت ملاحظه فرمایید.
خربد مشتریان به فروشگاه جیمارکت به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویسها و خدمات است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین از سوی کاربر است.
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای جیمارکت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده ، اتاق اصناف و صنعت و معدن و تجارت میباشد و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسها و قوانین جیمارکت تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود.
مشتری شخصی است که بر حسب نیاز در فروشگاه ثبت نام و اقدام به خرید می نماید.
جیمارکت به عنوان شخصیت فروش محصولات با مشتری معرفی می گردد.
جیمارکت به اطلاعات خصوصی اشخاصی که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.
جیمارکت با بروز رسانی مداوم و رمز نگاری اطلاعات مشتریان تلاش می نماید حداکثر محافظت از اطلاعات مشتریان برقرار شود و از درز اطلاعات به بیرون جلوگیری شود.
در مواردی که درز اطلاعات از طریق پلتفرم های واسط مثل سایت اداره پست یا درگاه های بانکی اتفاق افتد ، مسئولیت این امر با پلتفرم های یاد شده میباشد.
ارتباط با جیمارکت از طریق شماره های تماس موجود در سایت یا نرم افزارهای ارتباطی مجازی امکان پذیر میباشد.
کلیه سفارشات ثبت شده در جیمارکت بعد از دو روز کاری از زمان ثب سفارش ارسال خواهند شد.
ارسال به منزله تحویل سفارش به مشتری نمی باشد و به معنای تحویل به اداره پست است.
بازه زمانی ارسال سفارش توسط اداره پست 2 تا 5 روز کاری بر اساس دور بودن و دسترسی پذیری شهر مقصد بستگی دارد.
روی هم رفته زمان تحویل شدن سفارش از زمان ثبت سفارش حدود یک هفته می باشد.
در خصوص مشتریان مشهدی ، سفارشات بعد از دو روز کاری تحویل پیک میشود و در همان روز به دست مشتری خواهد رسید.
روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند. پگاه پروتو به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارشگذاری میدهد.
پشتیبانی از طریق نرم افزار های ارتباطی مجازی و همچنین از طریق تماس تلفنی از ساعت 9 تا 17 مقدور میباشد.
در زمان تحویل شدن بسته به پست یک کد رهگیری 20 الی 22 رقمی برای مشتری ارسال می شود و مشتری باید برای رهگیری سفارش با وارد نمودن کد مربوطه داخل سایت رهگیری پست ، اقدام به رهگیری سفارش نماید.
وبسایت رهگیری پست:
tracking.post.ir
در زمان استفاده از سایت رهگیری پست از وی پی ان استفاده نشود در غیر اینصورت ارتباط برقرار نمی شود.
در صورتیکه بسته از بازه اعلامی ، دیرتر به دست مشتری رسید ، مشتری موظف است با رهگیری آخرین وضعیت سفارش در سامانه پست ، از وضعیت بسته خود اطلاع پیدا کند و در صورتی که بر اساس سهل انگاری اداره پست شهر مربوطه بسته دیرتر به دست مشتری رسید ، با مراجعه یا تماس تلفنی با اداره پست شهر مربوطه نسبت به دریافت بسته خود اقدام نماید.
در صورتیکه بسته پستی در مسیر دیگری برای مدت زمان غیر عادی ای متوقف شده بود ، از طریق اپلیکیشن های ارتباطی واتس / تلگرام / روبیکا و یا تماس تلفنی میتوانید درخواست پیگیری نمایید.
کلیه بسته های ارسالی به اندازه ارزش بسته ارسالی بیمه می شوند و اداره پست موظف به پرداخت خسارت در صورت خرابی در محتوای بسته ارسالی می باشد.
در صورت ایجاد خسارت به بسته ، ضمن اطلاع به فروشگاه اینترنتی جیمارکت ، فورا موضوع را به پست ناحیه خود اطلاع دهید و حضورا فرم دریافت غرامت را پر نمایید.
مواردی همچون عدم رعایت احتیاط در باز کردن بسته به عنوان مثال پاره کردن بسته محصول به واسطه فرو کردن تیغ و چاقو و غیره که خود مشتری مسبب آن است به هیچ عنوان شامل گارانتی پرداخت خسارت یا مرجوع کردن بسته نمیشود و خود مشتری مسئول آن می باشد.
به صورت کلی در صورت همکاری نکردن اداره پست ، جیمارکت نهایت همکاری با مشتری در جهت حفظ کرامت مشتری را حفظ می نماید.
مرجوع کردن سفارش به معنای بازگشت وجه سفارش و کنسل نمودن آن می باشد.
کنسل کردن سفارش فقط قبل از ارسال سفارش پذیرفته می شود.