خواندن سوالات پر تکرار



پستچی در حال حمل سفارشات فروشگاه اینترنی جیمارکت است. پیگیری . رهگیری سفارش جیمارکت

پیگیری سفارش جیمارکت

جهت پیگیری سفارش های فروشگاه جیمارکت ‌میتوانید از این صفحه ‌استفاده ‌نمایید یا بعد از تخصیص کد رهگیری پستی مستقیما در سایت شرکت پست ‌میتوانید به رهگیری ‌بسته خود بپردازید.

همانگونه که در صفحه سوالات متداول ذکر ‌شده است ، پس از ثبت سفارش در فروشگاه ، سفارش ثبت ‌شده پس از 2 روز کاری تحویل پست می گردد. این عمل به معنای تحویل ‌شدن بسته به مشتری ‌نیست و به معنای تحویل ‌شدن بسته مشتری به پست شهر مبدا میباشد.

از زمان تحویل سفارش به پست شهر مبدا ، معمولا بین 3 تا 5 روز کاری طول ‌میکشد که ‌بسته به دست خریدار برسد.

نحوه رهگیری سفارش

برای پیگیری . رهگیری سفارش های ثبت ‌شده در فروشگاه جیمارکت با وارد ‌کردن موارد زیر در فیلد بالای صفحه ‌میتوانید از وضعیت سفارش خود مطلع شوید:

  • شماره سفارش
  • شماره موبایل
  • ایمیل

سوالات متداول ارسال و پستی

بخشی از مهم ترین سوالاتی که خریدار معمولا ‌میپرسند در ادامه گردآوری ‌کرده ایم که به پاسخ سوالات خود خواهید رسید.

ارسال شدن بسته ها به هاب اصفهان توسط پست

فرایند ارسال پستی بسته های ارسال مشهد به این صورت ‌است که بسته ها ابتدا به اصفهان و سپس به مقصد بعدی ارسال ‌میشود و این روش عملکرد پست فقط مختص جیمارکت ‌نمی باشد بلکه به طور کلی تمام بسته های پستی به همین ترتیب ارسال میشود. پس اگر حین رهگیری سفارش خود مسیر اصفهان را مشاهده ‌نمودید مشکلی در فرایند ارسال وجود ندارد.

فرایند ارسال پستی چگونه است؟

همانگونه که بالاتر ذکر ‌شد فرایند ارسال پستی به صورت استان به استان به جهت تجمیع بسته های استان ها با یکدیگر انجام ‌میشود و این موضوع به این خاطر ‌است که ظرفیت ارسال خودروهای پستی تکمیل ‌شود و بسته های دو استان با هم ترکیب میشوند.

پیغام وجود نداشتن بارکد پستی

پس از تخصیص بارکد پستی به مشتریان جیمارکت ، بارکد مربوطه بعد از 24 ساعت در سیستم پست فعال می شود و پیگیری سفارش زودتر از موعد 24 ساعته امکان پذیر نمی باشد.

کرایه پستی

کرایه های پستی فروشگاه جیمارکت به علت اینکه با اداره پست قرارداد دارد در کمترین حالت ممکن ‌است و این یک مزیت برای مشتریها نسبت به سایر فروشگاه ها است.

آیا امکان ارسال سفارشات از طریق تیپاکس یا اتوبوس وجود دارد؟

امکان ارسال سفارشات از طریق های دیگر وجود ندارد. به علت اینکه تیپاکس 3 برابر پست است و اتوبوس شامل بیمه نمی ‌باشد، در خال حاضر سفارشات فقط از طریق پست ارسال می شوند.